Scannen en data-entry

We leven in het digitale tijdperk. Toch zijn er nog grote hoeveelheden gegevens enkel op papier beschikbaar, denk hierbij aan poststukken en archiefmateriaal.

 

PostNL maakt deze informatie in no-time digitaal door middel van scannen en data-entry.

 

Bekijk het proces.

Wij digitaliseren gegevens voor tientallen organisaties in binnen- en buitenland. Vaak gaat het om grote hoeveelheden documenten.

We scannen documenten in zes Europese landen en hebben wereldwijd data-entry-faciliteiten op meerdere locaties. Ook multinationals kunnen wij hierdoor snel en efficiënt helpen.

 

Hoe werkt het?

Voor tientallen bedrijven verwerken we hun inkomende informatiestromen zoals: facturen, antwoordkaarten, retourstromen, aanvraagformulieren, bestelformulieren, enquêtes en coupons uit tijdschriften.

Wij scannen de gegevens, voeren de informatie in en sturen de informatie naar de klant via beveiligde dataverbindingen. Dit doen we snel en efficiënt.

 

Enkele voorbeelden:

  • Wij scannen financieel belangrijke informatie en sturen deze direct door naar organisaties via beveiligde dataverbindingen. Hierdoor kunnen zij hun nota's eerder naar hun klant sturen. Betalingen zijn hierdoor eerder binnen. Dit bespaart onze klanten dus tijd en geld.

 

  • Zo nodig scannen en verwerken we de informatie 's nachts, bijvoorbeeld meterstandkaarten, laboratorium-documenten en enquêtes voor bijvoorbeeld Intomart GfK. De volgende morgen staan deze gegevens dan klaar in databases bij de klant. De tijdwinst kan oplopen tot drie of vier dagen.

 

  • Informatie op facturen kunnen we leveren in de vorm van overzichtelijke (financiële) rapportages. Deze kunnen daarna eenvoudig verwerkt worden.

 

  • Voor postorderaars halen we bestelformulieren van hun klanten uit de poststroom, digitaliseren de gegevens op de formulieren en sturen deze nog dezelfde dag naar het postorderbedrijf. De bestelde producten kunnen hierdoor sneller worden bezorgd.

 

Voordelen

  • Snelle en efficiënte verwerking
    • Door digitalisering verlopen documentstromen sneller en efficiënter.
    • Gegevens zijn meteen beschikbaar. Dit is bijvoorbeeld handig voor de verwerking van bestellingen en onderzoeksgegevens.
    • Eén aanspreekpunt in plaats van werken met meerdere leveranciers.

 

  • Hoge kwaliteit
    • Onze data-entry-medewerkers zijn goed opgeleid en werken snel en nauwgezet.
    • De datacenters en dataverbindingen zijn beveiligd en dubbel uitgevoerd.
    • De privacy en vertrouwelijkheid zijn gegarandeerd.

 

  • Lage kosten
    • De kosten van data-entry liggen bij ons tot 70% procent lager dan gebruikelijk is in West-Europa. Uitbesteden loont dus.

 

Meer weten?

Wilt u meer weten over scannen en data-entry? Of over een van de andere data- en documentdiensten die we bieden?

Neem contact op via 088-868 86 80 of via het contactformulier.